FaraDiha's Blog

*Disclaimer




Hello and Welcome my followers & Silent reader. My blog , My story ! Dont like it ? Get off

Be nice here, follow please!! :)



The Cbox Song



♦ URL blog wajib ade not email
♦ Harsh words & Anon not allowed


Credits


This skin is made by : Mrs. AF
Some helped from :
Ayesha
Some coding from :
Syarah
Using basecode :
SyaSyakimsyasya

All rights reserved ® Fara Diha 2011 - 2013


♥ Milik Siapakah Hati Ini ? :') ♥


Saturday, September 15, 2012 5:08:00 PM 0 Atashinci(s)


" Milik siapakah hati ini "



Encik Triple , Hati ini milik awak sekarang :') .. Saya mohon jaga sebaik mungkin kerana ianya terlalu rapuh untuk terluka lagi .. Hati ini sudah sering hancur akibat hempasan dari mereka yg tidak tau menghargai .. Pernah hati ini merajuk akibat luka yg amat parah , mengunci diri agar tidak lagi dicuri .. Tapi awak mampu mencuri hati saya .. Tak pernah saya sangka semua ni akan jadi .. Sungguh tidak percaya hati ini milik awak ..

Hari ni dah 2bulan ,4minggu & 2hari Hati saya awak curi .. Saya harap ianya takkan berhenti , saya harap ianya akan meningkat dari hari ke hari :) . Saya sedar yang hati awak bukan sepenuhnya milik saya sperti mana hati saya sepenuhnya milik awak sekarang :') .. Ya Allah ! jahatnya saya , saya sakitkan hati kaum saya sendri demi kepentingan diri saya :/ .. Saya tak salahkan awak sayang sb saya tau ianya juga salah saya ... Bertepuk sebelah tangan takkan berbunyi kan ??



Saya hanya mampu berdoa agar semuanya berlaku secara adil .. Sayang , saya taknak ade orang terluka sb saya :) saya pernah rasa sakitnya hati masa tu , kekadang rasa dunia ni tak adil untuk saya :') tp Allah dah Janji akan ade pelangi selepas hujan kan ? Tak lama lepas tu saya jumpa awak sayang .. tp saya curi awak dpd dia yg tak pernah buat salah dgn saya .. Knp perlu saya buat macam ni ? saya pernah cuba elakkan diri dpd terus dekat dgn awak , tp saya tak mampu .. Makin hari kita hubungan kita makin mesra , Jujur semakin hari semakin sayang .. Makin saya takut , takut hilang awak .. tak boleh bayangkan mcm mana saya nanti bila awak tinggalkan saya :/



Pernah saya terfikir pasal 'karma' .. org cakap " what u give , u'll get back " .. saya ambik hak orang , tak mustahil nanti org akn ambik hak saya balik .. saya taknak tu terjadi antara awak & saya :') .. saya nak awak selamanya dengan saya .. faham kan ?

Perkenalan kita di muka buku menimbulkan sejuta rasa yg kita sendiri tak pernah jangka .. Saya suka awak dalam diam :) .. awak tak pernah tahu , sampai satu masa awak sendiri yg cakap awak suka saya . masa tu saya rasa mcm semua tu mimpi ! :') tp awak tak berhenti yakinkan saya :)
Sekarang , ade hubungan yg istimewa antara kita , saya taktahu nak declare mcm mana sb saya sendiri keliru .. Tp masa birthday saya beberapa hari lepas , awak buat saya sebak .. airmata saya menitis tanpa saya sedar   
.. saya bahagia .. Mula mula awak nyanyikan lagu untuk saya , mase tu saya dah mcm .. "Ya Allah , aku taknak terjaga dari mimpi indah ni .. tolonglah " .. text text awk lepas tu buat saya bahagia ..
" PONG SENGET PUNYA TAU ! " saya terharu .. sumpah sangat terharu .. saya taktau kenpa -_- ..
Esoknya awk wish dekat twitter , tu lagi lah saya rasa macam nk tercabut jantung bila baca .. awak berani buat pengakuan tuu? awk tak takot org lain baca ? awk tak takot org lain tahu pasal kita ?
Menitis air mata saya baca tweet awak tu :'( 
thanks sayang ..


Tiap malam kita On The Phone .. saya tak pernah rasa jemu .. saya sayang awak :)
satu hari tak dengar suara awak , resah gelisah saya .. Rindu nak dgr suara awak , lawak awak , gelak ketawa awak .. awak suka sakat saya ! eee =.='
tapi sebenarnya , tu yg buatkan saya makin sayang awak tau senget ! :D

Terima kasih untuk segalanya AHMAD ALIFF ASYRAF .. you're light up my world ! :)

sorry .. saya dah dedahkan identiti awak kat sini :')
nilaaaahh dia Encik Triple saya :D

Last but not least ..
Saya sayangkan awak senget :)
Tolong selamanya dengan saya .. Saya mintak maaf atas segala kekurangan .. saya harap awak tak marah saya pasal gambar awak yg terpampang kat sini .. pape yg jadi .. kita hadapi sesama ye ? :')

Terima Kasih sayang .. ILOVEYOU :*

Assalamualaikum Cinta ♥