FaraDiha's Blog

*Disclaimer




Hello and Welcome my followers & Silent reader. My blog , My story ! Dont like it ? Get off

Be nice here, follow please!! :)



The Cbox Song



♦ URL blog wajib ade not email
♦ Harsh words & Anon not allowed


Credits


This skin is made by : Mrs. AF
Some helped from :
Ayesha
Some coding from :
Syarah
Using basecode :
SyaSyakimsyasya

All rights reserved ® Fara Diha 2011 - 2013


♥ saya SAYANG MAK saya :) ♥


Sunday, April 29, 2012 1:07:00 AM 0 Atashinci(s)




Ibu....Ibu engkaulah ratu hati ku :*

ouke , maaf suara sumbang dan takat tu je fara tau nyanyi .. HAHA :)
da lame kot weh tak nyanyi lagu kanak-II riang ribena tu . muehehe ..
tetibe lak kan fara rajin nak update blog terchenta yg dah sekian lame sunyi sepi kan ?
*ouke,aku tipu kot
 
korang ! tanpa seorang yg bergelar ibu .. kita xkan ade kat dunia ni kan ? xdpt merasa ape tu erti hidup,nikmat kasih sayang,pahitnya dugaan & cabaran.yedak ? Alhamdulillah aku lahir ke dunia atas jasa seorang ibu yg tabah mengandungkan aku 9bulan 10 hari dalam rahim beliau .. *aku tipu lg , aku lahir xckup bulan kot -,-
bersekang mata tatkala menjaga aku ketika aku masih bayi .. menatang aku bagai minyak yg penuh.. berikan keselesaan dah kasih syg yg sempurna hinggakan seekor nyamuk pun xkan di biarkan m'hampiri aku :')
suapkan makanan bila aku lapar , mandikan aku bila aku da puas main semua benda yg ade kat ats tanah tu . haha ! tidurkan aku dalam buaian .. pakaikan aku kasut bila aku nak kuar g main dgn kawan-II ,,, sapu kan ubat bila aku luka sb terjatuh.. :D
rinduuuu zaman kecik-II dulu ,, semua benda mak tolong buatkan :)
sekarang dah besar,, nak manja lebih-II dgn mak xboleh .. adik jelly ! aaihh .. haha
kenapa aku buat entry pasal mak aku malam ni ? :/
sebab aku sebak time mak aku ingat balik zaman-II aku kecik dulu .. td masa kat dapur ,,, nak tolong mak aku ni masak .. mak aku tunjuk kat aku "belacan udang baring" mak cakap bau dia sedap ,, aku pun nak lah bau gak kan ? skali mak aku sapu kat hidung aku ? nayeee mak oiii ..,.. anak mak ni alah dgn belacan =.="
*maka berlaku lah adegan gurau senda di situ :D
then mak cakap camni

hmm .. rinduu pulak ma zaman kak kecik-II dulu...lama dah ma tak suap kak makan kan ? dulu sokmo suap,,kak tgh main pon ma suap lagi..ermm.. ma harap sgt kak bole jumpe org yg akan jage kak macam ma jage kak :)

okay .. sumpah sebak doh ! mak cakap mcm tuu ? knp ? sb mak faham hati aku .. :/
Alhamdulillah .. ibuku sorang yg memahami aku dalam soal hati & perasaan :D
mane nak cari org yg bole jage aku mcm mne mak aku jage ? mmg xla ... 
mmg kadang mak aku tegas org nya tp aku kena la faham kan knp dia mcm tu ? opcoz la aku ade buat salah .. yedak ? :/ hmm ..
pape pun ... 
I LOVE U MOM :*
u're the best mom that i have !!



# tak sedar diri lagi aku ni esok keje ,, dah pukol 1pg pun tak tido lagi .. aiihh =.="
ma !! tolong kejutkan esok pagi .. heeee :P