FaraDiha's Blog

*Disclaimer




Hello and Welcome my followers & Silent reader. My blog , My story ! Dont like it ? Get off

Be nice here, follow please!! :)



The Cbox Song



♦ URL blog wajib ade not email
♦ Harsh words & Anon not allowed


Credits


This skin is made by : Mrs. AF
Some helped from :
Ayesha
Some coding from :
Syarah
Using basecode :
SyaSyakimsyasya

All rights reserved ® Fara Diha 2011 - 2013


♥ Manisnya CINTA anugerah Allah ;) ♥


Friday, April 27, 2012 4:05:00 PM 0 Atashinci(s)




Salam Jumaat kawan-II ,,
alahaaiii bahagia sgguh aku nengok kawan2 aku dekat group KAMI GENERASI 1994 tuu ha.. masing bahagia dgn pasangan diorang .. maniss betul .. semoga rasa yg Allah kurniakan kat korang tu , korang jaga betul2 :D .. aku sebagai kawan cuma dapat doa kan agar hubungan korang sentiasa dalam Redha Ilahi .. Insya Allah ..


act,, aku tulis post ni sb aku tertarik dgn post Ayin kat group td :)
sorry Ayin klu fara dah curi ayin punye doodle nih ... lawa + kreatif ...
*tahuu yg ni limited punye .. just untuk LQ rite ? hee :D

selain dpd Ayin & LQ ,, ade satu lagi ni haa.. my besties Nabila & Iqraq :)
how wonderful !
macam yg aku cakap semalam kak . aku doakan kau bahagia,, ade pape masalah kau bole cari aku , lau aku bole tolong aku tolong :') i wish we can meet someday :/


ni diaa Nabila Mansor my besties kat social network ! lebih mesra aku paggil kak :)
huuuwaaa ! lob u :*
happy selalu okay kak ? tamo sedey2 nanti aku ikut sedey :/

# doakan untuk aku jugak supaya dapat yg betul-II sayang aku kerana Allah swt :) bukan kerana cinta dunia semata ...
Tanda cinta kepada Allah adalah banyak mengingat (menyebut) Nya, karena tidaklah engkau menyukai sesuatu kecuali engkau akan banyak mengingatnya.

Ar Rabi’ bin Anas (Jami’ al ulum wal Hikam, Ibnu Rajab)

  • Cinta itu adalah perasaan yang mesti ada pada tiap-tiap diri manusia, ia laksana setetes embun yang turun dari langit, bersih dan suci. Cuma tanahnyalah yang berlain-lainan menerimanya. Jika ia jatuh ke tanah yang tandus, tumbuhlah oleh karena embun itu kedurjanaan, kedustaan, penipu, langkah serong dan lain-lain perkara yang tercela. Tetapi jika ia jatuh kepada tanah yang subur, di sana akan tumbuh kesuciaan hati, keikhlasan, setia budi pekerti yang tinggi dan lain-lain perangai yang terpuji.
        • Hamka







Assalamualaikum Cinta ♥