FaraDiha's Blog

*Disclaimer




Hello and Welcome my followers & Silent reader. My blog , My story ! Dont like it ? Get off

Be nice here, follow please!! :)



The Cbox Song



♦ URL blog wajib ade not email
♦ Harsh words & Anon not allowed


Credits


This skin is made by : Mrs. AF
Some helped from :
Ayesha
Some coding from :
Syarah
Using basecode :
SyaSyakimsyasya

All rights reserved ® Fara Diha 2011 - 2013


♥ Apakah Tiada Bahagia buat ku? :') ♥


Sunday, April 1, 2012 1:15:00 PM 0 Atashinci(s)




Hari demi hari .. langkah aku makin maju ke hadapan bersama dgn takdir yg telah di tentukan oleh-Nya .. Terkadang rasa bahagia datang,, tp ianya seketika cuma ... aku bersyukur kerana masih di beri peluang untuk meneruskan kehidupan di bumi Allah ini .. Aku bertuah kerana masih mampu berdiri teguh di samping keluarga tercinta & sahabat-II ..

Ya Ilahi ,, mengapa hati ini terlalu luluh engkau ciptakan ? mengapa perlu ada rasa yg mampu membuatkan aku jatuh ?? :'(
Sungguh aku tak mampu untuk halang segala perasaan ini datang menerpa hati .. hati ini terlalu mudah terusik .. adakah ini semua petanda bahawa aku akn mendapat kebahagiaan yg hakiki suatu hari kelak ??
aku sudah lali dgn rasa perit nya perpisahan ..  di saat hati aku hancur bagai kaca menghempas lantai , aku mula menutup hati dpd mana insan yg bernama lelaki .. tetapi hadir nya dia bagai merawat hati & kembali memulih perasaan yg aku sendiri tidak mengerti :)
aku yakin kehadiran dia telah pun di aturkan oleh-Mu ...
walaupun seketika cuma .. Alhamdulillah aku mpu tersenyum setelah sekian lama :D
Terima Kasih  Ya Allah kerana pinjam dia kepadaku :)
Alhamdulillah ..

Tapi sekarang ,, segalanya seperti sedia kala ... kehadiran dia bukan untuk menemani hari-hari sepikuu .. kehadiranya hanya sementara di saat aku memerlukan seseorang ..
Perasaan yg hadir terpaksa aku tepiskan ... Sesungguhnya ,, hati kecil ini kuat menyatakan sesuatu yg buat aku jadi tak keruan ... Ya Allah ,, sekali lagi :'(

"APAKAH TIADA BAHAGIA BUAT KU ? "

# tolong nak berlakon dengan saya :)
saya tak suka ,, JUJUR tu penting ok ? 

:: Lebih baik disakiti dgn KEJUJURAN dpd di bahagia dengan KEBOHONGAN .. 

kalau awak bace ni ... harap awk faham :)
please be honest .. jgn buat saya tertggu-II dgn ape yg awk nak cakap tu .. sy ta suke .. xkire ape yg awk nk bgtau ... sy akan dengar & faham kan :')
btw .. terima kasih .. nice to meet u :D 




:')
Alhamdulillah .. Thank You Allah :D