FaraDiha's Blog

*Disclaimer




Hello and Welcome my followers & Silent reader. My blog , My story ! Dont like it ? Get off

Be nice here, follow please!! :)



The Cbox Song



♦ URL blog wajib ade not email
♦ Harsh words & Anon not allowed


Credits


This skin is made by : Mrs. AF
Some helped from :
Ayesha
Some coding from :
Syarah
Using basecode :
SyaSyakimsyasya

All rights reserved ® Fara Diha 2011 - 2013


♥ Zaman dulu-kala :P ♥


Thursday, March 29, 2012 5:21:00 PM 1 Atashinci(s)


eeheem,,ehemm,, testing 1,2,3 test ! hahahaha XD
*lagak juara ratu cantik dunia gtooo .. wooaa !
sambil lambai2 tangan konon tgah jalan kat red carpet .. muehehe
ok stop berangan ! bila lagi aku nak bole berlagak klu bukan kat blog terchenta ni kaan ? haaa,, pedulik pulak aku ape org nak cakap ? =.="

ouke peeps .. aku skunx da rase macam ade kat padang pasir .. panas gilee woo .. >.<
aaiihh ,, xbaik merungut ,, tp aku ni bukan merungut .. aku just bgtau korang je pon ? kaaan ? hehe
* baik angguk cepat klu nak aku blnje tutti frutti :P
*kat kuala terengganu dah ade kedai tutti frutti kau .. mmg jakun la akuuu -.-
haha XD abaikan :D

sebenar nya ,, da lame aku tak hupdate kan ? sorry blog terchenta musuk kepam-II .. hoho
aku xde la busy mane pon .. cume MIM-ALIF-LAM-SIM je kot .. haha ...
sumpah aku xde idea langsung nak post ape .. aaiihh ~
ok,, mmmg xde kena mngena lgsung yg aku tulis ni dgn title rite ? oohh god ! :/

heee.. apakah ?
aku sbenar nya nak story kat korang sal zaman skola aku dolu-dolu :D
*bajet cam lame jek.. pdhal taon lps je kot 
SUMPAH rinduu zaman kanak-II ribena kat skola .. T.T 


skunx da xbole nak gelak besar cam dulu-II lagi .. maklum lah asyik terperuk je kat uma macam org dalam pantang =.=" hoho ..
rindu kawan-kawan aku tahap panda lemas !!
ini serious :'/




heee aku mmg gila kamera .. so wut ? =.="
 aku rindu jugak zaman-II aku duk bergiat dgn aktiviti kesenian kat skola uh . hohohoh =.="
mmg la tak GAH mane .. tp pengalamn kami berlatih sesame .. ohhh ! maniisnya ... :')
sumpah rindu geng kesenian SIBER ..







haaa.. tudiaa. mesti naik juling mata korang nengok gambo ney kan ? bhahaha XD
sorry :P

hannah,min,tqah,akis,sauban,pok nik...... & semua lah ..
rinduuu nak gathering macam dulu :'/
btw peeps ,, di saat aku sdg mnulis entry ni . pasukan drama SIBER dlm perjalanan ke Setiu untuk pertandingan pd esok  hari .. weeee ! please wish them LUCK !

baiklah .. otak da beku tatao nak tulis ape lagi .. jumpe lagi oukeh .. bye .. muahh :*
hahaha ... 



# errkk ? motif gambar mamat ni ade kat sini .. apakah ? haha
lalalalalal ~

ASSALAMUALIKUM ;)

thanx for reading :*