FaraDiha's Blog

*Disclaimer




Hello and Welcome my followers & Silent reader. My blog , My story ! Dont like it ? Get off

Be nice here, follow please!! :)



The Cbox Song



♦ URL blog wajib ade not email
♦ Harsh words & Anon not allowed


Credits


This skin is made by : Mrs. AF
Some helped from :
Ayesha
Some coding from :
Syarah
Using basecode :
SyaSyakimsyasya

All rights reserved ® Fara Diha 2011 - 2013


♥ 21 MAC 2011 ♥


Wednesday, March 21, 2012 9:09:00 AM 0 Atashinci(s)



# pon bole jugak klu na semak melalui sistem sms .. tp aku xnak .. sb xfeel lah :P




eh korang ! har ni da 21 mac eh ? walaweyh .. patot la awal semacam je aku bangon ... cuak weh .. ketaq lutut hang tauu ! Ya Allah .. mcm ni ke rase nye ?? =.="
sumpah aku tatau ape aku rase .. bangon2 je sambil kemas uma , bukak fb + twitter .. haaaa ! amekk kaaauu new feeds semua post budak SPM bacth 2011. haha .. semua duk cuak xtentu .. termasuk aku skali :(

Hmm.. naseb r pergi skola satg dgn membe .. bukan dgn parents .. klu dgn parents .. aaaiihh =.="
err .. act , aku tatao ape yg nak tulis..aku bukan pandai sgt nak hupdate bnda alah ni .. bhahaha XD ..
org ade , aku pon na juga ! :P

eh kejap ! aku ade bgtau kat korang ade ape dgn tarikh ni ? bahaha XD
sbenarnye peeps ! hari ni keputusan SPM 2011 keluar la ;)
hee.. ouke dah cukup ! skunx da tepet pkol 9 .. aku ade mase lebih kurang 1 jam lagi untuk siapkan diri :)
doakan kejayaan aku dan semua pelajar spm 2011 ok ? xoxo :*


Alhamdulillah klu result aku macam ni :)

# haha ! sumpah kelakar -.-'
err ..


GOOD LUCK semua kawan-II
yg pasti .. redha dgn keputusan yg bakal di terima nanti :)