FaraDiha's Blog

*Disclaimer




Hello and Welcome my followers & Silent reader. My blog , My story ! Dont like it ? Get off

Be nice here, follow please!! :)



The Cbox Song



♦ URL blog wajib ade not email
♦ Harsh words & Anon not allowed


Credits


This skin is made by : Mrs. AF
Some helped from :
Ayesha
Some coding from :
Syarah
Using basecode :
SyaSyakimsyasya

All rights reserved ® Fara Diha 2011 - 2013


♥ saya B.E.R.U.B.A.H ? ♥ :)


Friday, February 3, 2012 2:52:00 PM 0 Atashinci(s)



Alhamdulillah kite masih bole melihat dunia ciptaan yg Maha Esa hari ni ... hari ni hari Jumaat .. penghulu sgle hari .. :) tenang je rase hari ni .. mungkinkah hari ni jumaat terakhir buat kite ? Astarfighrullahalazim.. hnye Allah swt yg mengetahui nya :'D

ok readers terchenta !!
kenapa title mcm tu ? woooaaa ! =.="
nebes2.. haha ...
nak dijadikan cerita... td mase fara tgh un9 fb .. tetibe dtg la rakan satu kerja ex bf fara tu .. abg kame yg slame ni duk tolong kami berdua.. die IM fara ....
act sejak fara break.. mmg fara mendiamkan diri dpd abg kame & abg nas.. hmm  sb nye malu kot .. aaiisshh .. ntah papew la kan yg Nadzreen duk crita kat diorg .. =.="
wlopun bukan salah fara tp mulut org kite taley tutup .. rite ? 

abg kame cakap aku byk berubah !!! ? huh ? yeke ?


seee?? hahaha..
org yg xkenal aku sgt pon bole persan yg aku berubah .. haha
aku berubah ? yela kot ~ hahaha .
sebab siapa ? sb kau capital N (!) =.="
sumpah aku kecewa gile .. dulu sb kau aku berubah .. skunx aku da buat balik prngai lame aku ...
rase mcm bodoh ! *ape prngai lame aku ? abaikan .. :D
i know datz i'm not good enough but i've tried to be the best .. :')
huwaaaa ! rse mcm nak hentak kpla dekat dinding laju2 ... haha.. but i'm still waras ouke ? jgn cakap aku gile.. cume sewel cket je kot .. haha ..

Aku harap .. ape yg aku buat skunx xkan kekal lame .. igt aku nk sgt ke jadi jahat ? hoho >.<
ta best doe jadi jahat mcm ni !
xadil la kan klu sb kau sorang . org lain jadi mangsa !
tp aku perlu ubatkan hati aku ni dulu baru bole aku nak bukak hati ni untuk org lain :D
klu aku trima org lain dlm kedaan aku skunx . da sah2 mmg " no heart feelling at all "
seriuos aku cakap .

and ,, kpd awk yg berkenaan ... sy mntak maaf .. sy bukan xnk trima awk ... tp awk pon tahu keadaan sy dan hati sy mcm mne kan ?? jujur sy cakap .. awk terlalu baik untuk sy...thanx sb hargai sy.. terharuu . buat mase skrg cukuplah sekadar bersahabat .. sy takot sy lukakan hati awk tuu .. sy xnak buat mcm tu .. sb awk baik ... seriuosly ! klu sy trima awk skunx .. sumpah sy main2 ... so,, lebih baik jgn .. skunx sy xde hati lgsung nak bercinta ! sy harap awk faham :') biar sy pulihkan hati sy dulu . then baru sy pikir tentg perasaan awk kat sy tuu ... :'D

capital S ... fara harap awk tak marah sy bile bace post ni :)
sy mintak maaf .. awk terlalu baik ... sy suka cara awk ! ;)
JUJUR !