FaraDiha's Blog

*Disclaimer




Hello and Welcome my followers & Silent reader. My blog , My story ! Dont like it ? Get off

Be nice here, follow please!! :)



The Cbox Song



♦ URL blog wajib ade not email
♦ Harsh words & Anon not allowed


Credits


This skin is made by : Mrs. AF
Some helped from :
Ayesha
Some coding from :
Syarah
Using basecode :
SyaSyakimsyasya

All rights reserved ® Fara Diha 2011 - 2013


♥ Maksud disebalik pemberian hadiah dpd lelaki kpd perempuan ♥ :)


Saturday, January 7, 2012 5:11:00 PM 2 Atashinci(s)




Halooo (^.^)
hehe ! ang pa duk buat paa? haha .. mai cni sat baca entry cek naa..
huihuihui..

penah dpd adiah dpd BF ??
opcoz la penah kan ?? tp korang pernah terfikir tak ? ade mksud di sebalik hadiah tuu ? hehe ..
ni fara jumpe kat satu fanpage tuu .. xsalah kan lau fara nak kongsi dgn korang ?
HEHE (!) meyh kite tgk :)
*tp xde la tepat 100 % JUST FOR FUN (!) 


✔ JAM TANGAN → Tanda mengingati setiap masa dan waktu ツ
✔ CINCIN → Tanda ikatan kasih yang abadi ツ
✔ GELANG → Tanda mesra ツ
✔ RANTAI LEHER → Ikatan cinta yang perlu perhatian ツ
✔ SUBANG → Tanda penghargaan dan penghormatan ツ
✔ KASUT → Sentiasa mengambil berat/prihatin ツ
✔ PAKAIAN/KAIN → Semoga kasih berkekalan dan dekat selalu ツ
✔ PA
YUNG → Tanda kasih dan sentiasa ingin melindungi ツ
✔ MINYAK WANGI → Tanda cinta ツ
✔ BINGKAI GAMBAR → Sentiasa merindu dan tak ingin berjauhan ツ
✔ BUKU → Bersifat terbuka dan bertolak ansur ツ
✔ BUNGA → Tanda perkenalan dan tanda sayang ツ
✔ COKLAT → Semanis cintamu ツ
✔ LAGU/CD/KAD UCAPAN → Mengabadikan cinta dan kenangan ツ
✔ SEJADAH DAN AL-QURAN → Tandanya kekasihnya itu menyayanginya dunia dan akhirat ツ
✔ HANDPHONE → Tandanya kau jangan lari dari ku!!!! Akan ku mencari mu walau dimanapun (melainkan kalau handphone itu ditutup) ツ

Tetapi hadiah yang paling di nanti-nantikan oleh setiap perempuan adalah...
❤ MASUK MEMINANG → Tandanya dia serius n betul2 ikhlas mencintai kamu ツ 


(^.^)
yg last tu yg paling bermakna bg semua kan ? betul tak ? hehe ..
baik angguk laju2 :) heee.
ouke lah ! itu je untuk kali ni .. :)
Fikir2 kan ye ! haha ..
lau anda rase betulll .. bgtau .. part yg mne 1 ? hoho =.="
peace !!!