FaraDiha's Blog

*Disclaimer




Hello and Welcome my followers & Silent reader. My blog , My story ! Dont like it ? Get off

Be nice here, follow please!! :)



The Cbox Song



♦ URL blog wajib ade not email
♦ Harsh words & Anon not allowed


Credits


This skin is made by : Mrs. AF
Some helped from :
Ayesha
Some coding from :
Syarah
Using basecode :
SyaSyakimsyasya

All rights reserved ® Fara Diha 2011 - 2013


♥ Pergilah sayang .. Jangan dtg lagi :'( ♥


Tuesday, December 13, 2011 3:55:00 PM 0 Atashinci(s)

Betul ke keputusan yg aku & die buat ni ? Ya Allah .. buat yg beratus ribuuu kali kot jd mcm ni .. knp ? aku mmg di lahirkan untuk tak bhagia ke Ya Allah ? :'(
Ye syg ! kali ni mmg salah sy .. sy admit .. tp hal kcik je kot *bg sy la.. awk ckp hal besar bg awk ! 
hmm.. theres nothing to say my dear .. skrg sy just ikot awk je.. pew kputusan awk sy trima sb sy da ta larat nk tggung semua ni lg .. sy xnk awk yg di persalh kan lg dlm papew yg jadi .. sy faham perasaan awk .. awk malu kn bile org ckp yg awk xpndai jage sy ? sy tau awk syg sy .. sy pon syg awk jugax .. :'(
tp awk... perlu ke kite mcm ni ?

Kalu berpisah jalan terbaik..then i will be ouke.. :')

Wlopun hati sy bgai nak rabak .. sy tahan .. sy tamo ade org tau ! biarlah ... tp sy xdpt nk pendam sorg .. sy tpakse luah kat cni .. sy tau awk tgh bce kan syg ? awk syum kan syg bile tgk isi2 dlm blog sy ? sy tau ...
tp awk ego .. awk keraskn hati awk.. tapew .. lau tu ley wat awk bhgia.. abg nas sruh sy pjuk awk sb ye tau hati awk.. ye da xmpu nak tlg kite lg .. tp sy xkesa .. buat mse skrg papew yg jadi sy trima .. =)
*ayt awk kan syg ? igt lg tak ?..


Td,,, sblom awk msj sy tu...sy tido kejap sb migrain .. then mase sy tido sy dgr lagu "Aishiteru" kuat sgt.. smpai bgegar otak kot ...sy marah adik sy tp adik sy ckp sy mimpi ..? mimpi di siang hari dgr lagu aishiteru duk bergema lam pale otak sy ni ??

Tipuuu sy cakp klu sy tak sedih .. tp saya tak nak nages sb awk ! sb sy ayg awk ...sy tulis enrty pon mcm xde perasaan .. hmm..
i'm totally blank !  kbaiiiii =.="


:- setitik airmata perempuan jatuh kerana lelaki yg di sayanginya,, lelaki itu akan di sebat dgn tulang rusuk perempuan sebanyak 100 kali di akhirat kelak ..


# ni chat yg fara terima dpd abg nas .. a few minutes ago ..
nmpak kn ? abg nas bhrap .. fara buntu ! :(


dah bce kan ? thats why sy dah tak kan nges sb awk lg syg .. :') sy tamo nanti awk kena sebat kat akhirat .. sy sayang awk.. !!  


untuk abg nas & abg kame : fara mintak maaf ! fara xdpt nak stay dgn yen lg .. fara xdpt nak jd yg mcm abg2 nak .. terima kasih sb byk tlg fara & yen slame ni .. fara hargai sgt .. terima kasih sb slalu doakan kami .. nasihat kami.. TERIMA KASIH !! 


untk awk :- Pergilah syg .. xkn ku halang perjalanan mu untuk terus mlangkah pergi mniggalkan aku ..selangkah kau maju kehadapn.. jgn pernah kau cuba untuk kembali .. aku sentiasa di blkangmu di saat kau perlu kan aku .. sy mintak maaf ats sgle kekurangan .. :D klu ade jodoh ... xkn kemane .. Insya Allah..

saya syg awk ! :(