FaraDiha's Blog

*Disclaimer




Hello and Welcome my followers & Silent reader. My blog , My story ! Dont like it ? Get off

Be nice here, follow please!! :)



The Cbox Song



♦ URL blog wajib ade not email
♦ Harsh words & Anon not allowed


Credits


This skin is made by : Mrs. AF
Some helped from :
Ayesha
Some coding from :
Syarah
Using basecode :
SyaSyakimsyasya

All rights reserved ® Fara Diha 2011 - 2013


Makin Dekat ~ Makin Stress *kot


Saturday, October 8, 2011 4:57:00 PM 0 Atashinci(s)

salam.. hye ! hurmmm.. berdasarkan tajuk entry kt atas uh ~ mesti da tau sal ape kan ? huuuuuwaaa !! SPM,,SPM,,SPM !! 35 hari lg kot dpd sekarang belum tolak cuti and what so ever laah ! tertekan mak aiihh ! xsemua subjek ley pickup ag  ni ~ mase trial aritu pon fara xdpt A satu pon lg ... ouke ! hati mmg trase bgai nk gila bila tgk result org lain semua ade A even just 1...sempat lagi ke aku nk kejar ni dgn math yg masih lembap bak siput tuhaaaa,,, adessh ! parah2 ! thap ICU (!) :P 
~Fara tertekan gila kot sekarang ni .... :'( sadiss btul la ~



keadaan aku mcm ni kot skunx ! :P


haaaiiisshh ! mcm mne aku nak atasi ni ? aku perlu kan pertolongan & bimbingan dpd kawan2 ouke :(.. uuuwwaa(!)dgn homeworknye byk terbengkalai,,study pon xtentu mase ..*duk ngadap FB jek hahahaha (!) .. aku ngaku ouke bab yg tu mmg susa gile kot nak tggal,bru off kejap da trase ade yg mggil suh on9 ! hahaha ~
~ aku harap sgt aku bole slow2 buang habit tu"fb".... ekeke !
~ aku nak berjaya & nak bangga kan mak bapak aku ! FULLSTOP (!) :D 
Ini yg aku harap kan (!) :D "usaha tangga kejayaan" 

ouke lah ~ stakat ni dulu la entry aku di petang yg redup ni .. hahaha ~ bising dax kecik ni nak main ! stress aku (!)....

p/s: KEJAYAAN HAK MILIK AKU (!) PASTI (!) :D